Evolutionen

Publicerad 2009-05-14 19:06:36 i Allmänt,

Sedan jag kom hem från skolan idag kl 13 så har jag inte gjort annat än att plugga. Har läst igenom allt vi har till provet imorgon, vi har prov på Evolutionen. Otroligt spännande... Det kan man ha delade meningar om!
Har druckit massor med vatten medans jag har pluggat så det har blivit en hel del toalettbesök med jämna mellanrum, brukar annars inte vara särskilt kissnödig men idag har varit otroligt.. Hela magen börjar puta ut för att man inte orkar ta sig till badrummet lixom.. Latmask är man också :-)

Nu ska jag ta och byta om till träningskläder, ska ut och springa lite grann. Har inte gjort det sedan i måndags!!
Hörs senare!


(Sökte på Evolutionen på google.se, då kom denna upp.. Hehe..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela