Fint väder och plugga franska

Publicerad 2009-05-29 18:50:00 i Allmänt,

Idag har det varit riktigt fint väder, synd att man måste gå i skolan hela dagen lång då och sedan bara gå hem och sätta sig och plugga.. Jag har pluggat nästan konstant sedan jag kom hem förutom att jag var ner till centrum och köpte pizza till mig, pappa och lillasyster. Då fick jag allt känna på värmen och den är underbar!

Ska plugga lite till tror jag men sen vill jag ta en paus och hitta på något roligt, men de är typ ingen som är hemma så jag har ingen att vara med =( Stackars mig... Men men, kanske borde ta en vals med dammsugaren i mitt rum. Ska ju ha hem mina gymnaster imorgon  och då vill jag inte att de ska vara helt dammigt och skitigt i mitt rum. Ska nog byta lakan också!

Usch vad jag har varit dålig med kameran, skärpning nu! Men ska ladda kameran ikväll för i helgen kommer det bli mycket roliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela