Godmorgon Godmorgon

Publicerad 2009-05-23 11:38:04 i Allmänt,

Godmorgon allesammans!

En ny dag med nya möjligheter, jo de hade nog varit lite lättare att göra roligare saker om det var lite finare väder utomhus. Utanför mina fönster är det gråmulet och regnar lite till och från. Blött är det i alla fall på marken och i träden. Inge vidare tycker jag.. Jag vill ha solsken och värme, då skulle jag bli glad!
Idag är det plugg som gäller, inge roligt men vad gör man. Sen ska jag åka till Sandra för vi ska grilla ikväll jag tror vi trotsar vädret. Det ska bli trevligt.
Ha en bra dag trots detta regn och rusk!




Molnigt och grått på himlen, men efter regn kommer solsken!
Keep smiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela