Gott och blandat

Publicerad 2009-05-18 21:47:19 i Bilder,

Det gick superfint att träna barnen idag, men jag längtar dock till hösten då vi kommer få påfyllning i gruppen. Juste nu är vi bara ca 6 st på varje träning och de är lite tråkigt. Vill ha många barn!!!
Gick hem från träningen och när jag kommer in på gården ser jag att hela min familj är på väg någonstans, dom skulle till Ica Maxi och handla lillasyster fyller år på onsdag och på torsdag ska hon och hennes kompis ha tjejkväll och övernattning i lokalen. Så jag följde med dem.
När man är och handlar med mamma och pappa får man passa på att få något själv, idag fick jag en tidning med en rosa bikini i... Hihi, ville mest ha tidningen för bikinin men innehållet var bättre än jag väntat mig.


Den kostade dessutom bara 25:-, tidningen heter GLAZE.

Och när jag ändå var inne och fotade på mitt rum fick jag även några kort på min söta lilla katt Oliver..
     

Måste även visa er ramarna som jag fick av Michelles mor för ett tag sedan, jag har ju satt i foton i dem nu. Och ramarna står högst upp på mitt vitrinskåp..


Hehe japp jag är lite egenkär, men har inga stora kort på några kompisar eller såå.. Så det fick bli på mig själv, men visst var jag himla söt när jag var liten?

Det till vänster så går jag i 3an och till höger i 1an.

Kommentarer

Postat av: lelle :) "Linnea"

Publicerad 2009-05-19 18:29:20

Berätta om eran klass mer. Eftersom ingen berättar något i eran klassblogg. Snälla, vill ju veta. Verkar som ni har en grymt rolig klass :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela