Hallon

Publicerad 2009-05-18 16:07:27 i Allmänt,

Ska rita upp en planering till träningen nu sen ska jag ta mig något litet att äta, byta om sedan springa ner till hallen och träna mina stora små barn, BG Hallon  :-)
Det ska bli roligt, det är inte många veckor kvar av något, snart är det sista gången på gymnastik för stora barnen, skolavslutningen närmar sig, 3orna i skolan tar studenten om drygt två veckor och jag ska snart till Sweden Rock Festivalen! Det ska bli en upplevelse.
Jag bara längtar till sommaren är här, men den brukar komma lika fort som den är över men men. Man får njuta av stunderna man får och hoppas på ett härligt väder!

Hoppas ni har en bra dag trots regn och rusk utomhus! Efter regn kommer solsken!


(Bild tagen vid Norrmälarstrand i lördags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela