Håltimme..

Publicerad 2009-05-27 11:00:05 i Allmänt,

Just nu har jag håltimme i ungefär en och en halv timme, inge kul.. Väntar på en i klassen för hon och jag ska skriva en laborationsrapport. Vi var ute och tittade på fågalar igår, inte så himla kul för vi såg knappt några fåglar alls. Haha!
Det är riktigt lugna dagar nu för tiden i skolan, lite håltimmar överallt och så där. Känns ganska onödigt att gå i skolan just nu men man måste ju fortfarande gå till sista dagen.
Men om två veckor så är det ju skolavslutning och det ska blir riktigt nice!

Hoppas ni har en underbar dag! Kraam!



Exempelbilder is the shit! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela