Heldag med Ronja!

Publicerad 2009-05-17 16:16:24 i Bilder,

Igår var jag inte hemma på hela dagen men gud så roligt jag hade det!
Dagen började med mina småå barn, vi skulle ha avslutning så det kom massor med föräldrar och syskon och kollade. I båda grupperna! Från en gymnast i första gruppen fick jag och Maria en varsin jättefiin blomma och så fick vi teckningar ab en annan. Och massor med applåder! Från en tjej i andra gruppen fick jag Maria och Ronja en varsin liten påse med Lindt Choklad. Mm, det var gott!!! Barnen var för övrigt jätteduktiga som alltid och föräldrarna var verkligen helnöjda de såg verkligen att de hade utvecklats. Det är kul när man får höra sånt!

Efter gympan for jag och Ronja hem till henne på Kungsholmen där bytte vi om till hotpants och bikini överdel linne och fixade lite grann, sedan gick vi ner till Norrmälarstrand (hon bor 150 m därifrån, folk tittade otroligt konstigt när vi gick i kort korta hotpants och knappt några kläder på medan de hade jacka och jeans, vadå vi skulle bara sola en bit bort...) och lade oss och solade precis vid vattnet. Vi åt även en varsin Penacotta (stavas ?) desert som Ronja hade hemma. Den var good!

Utsikten från Norrmälarstrand där vi satt först. Himla underbart!
Ronja!
Jag!

Skitfin bild på Ronjas fötter, tycker jag. Den ser såå härlig ut!


Senare när det blåste för mycket och skvätte alldeles för mycket vatten och vi var kissnödiga gick vi hem igen och lade oss på innergården där det var lä och mycket varmt. När solen försvann därifrån förflyttade vi oss högst upp i huset till en liten liten balkong och solade ännu mer innan vi gick in för att fixa oss inför kvällen.
Bytte om väldigt fort och sprang som tusan till bussen, vi skulle ju på cirkus föreställning i Hallunda.

Utsikten från balkongen vi satt på..

Ronja och jag alltid lika heta!

Fixade och väntandes på tunnelbanan på väg till Hallunda.
Alltid lika matchande!


Efter föreställningen så åkte vi och några till Fittja, köpte pizza och sen så gick vi till en som hette Petter. Där var det trevligt. Hängde där ganska länge sen skulle dom vidare till en fest jag följde med en stund och herregud vilket konstigt mysigt ställe. Helt underbart, går inte att förklara sen åkte jag hem!



Tack Ronja för en helt underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela