IP-telefoni åt skogen med er!

Publicerad 2009-05-07 13:30:44 i Allmänt,

Igår hade jag tänkt blogga mer och sitta vid datorn mycket mer än vad jag kunde. Men internet la av som det brukar göra, enda sedan vi fixade IP-telefoni har internet strulat  hela tiden vilket har varit högst irriterande. Igår fick mamma ringa och prata med dem och de berättade då att det är något stort fel så det är inte bara hos oss det har varit problem. Hoppas det där stora problemet fixar sig så man slipper ha ett internet som strular. Tänk om man håller på och skriver något viktigt mail eller blogg inlägg eller liknande, vad gör man då? Helt klart irriterande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela