Majbrasan på bild

Publicerad 2009-05-04 22:11:59 i Bilder,

VALBORG!

Jag och Michelle visste inte riktigt vad vi skulle göra denna underbara kväll. Så vi tog oss en promenad till närmsta brasa som är precis bredvid skolan vi gick i från 6års - 6an. Det var värsta elden när vi kom men eftersom brasan inte va den största brann den ner riktigt fort.

Efter en stunds tittande på brasan och prat med lite folk man träffade där uppe åkte vi till min storasyster, där var det trevligt. Hon, hennes pojkvän, hennes kompis och hennes kompis pojkvän var där och vi sjöng singstar och lyssnade på musik. Jag vann många gånger :-)

Sen inte alltför sent började jag och Michelle röra oss hemåt, men jag kom inte hem jag fortsatte med bussen ner till en kompis istället. Där hade vi det trevligt, gick och mötte fler sen gick vi till min tro de eller ej en som jag gått på dagis med. Var där ett tag sedan var vi ca 10 pers som drog hem till Melina igen. Party.

Det blev en lång dag och fem över 4 på morgonen ringer jag mamma för då står jag utanför dörren utan hemnycklar. Klantigt av mig att glömma det, men men. Sånt händer!

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2009-05-05 00:11:29

Hehe, vilka fina örhängen... och det där var nog den sötaste bilden jag har sett på Michelle på länge :D... haha, ni är jättesöta båda två :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela