Mera steg...

Publicerad 2009-05-14 21:42:15 i Allmänt,

Efter nästan en hel innersittar dag kom jag äntligen ut, ut på ett motionspass. Gå och springa det tycker jag om! Sen är börjar jag bli smått beroende av stegräknaren jag har på mig. Jag var bara tvungen att ta mig över 10 000 steg idag och efter mycket om och men så lyckades jag. Det känns skönt, skulle behöva röra på mig ännu mer efter dessa lata dagar men jag antar att det kommer gå lite upp och ner.. Man kan ju inte direkt springa runt när man ska plugga inte.
Så nu sitter jag här efter lite motion och en härlig och varm dusch, snart ska jag läsa igenom lite till inför provet imorgon!

Juste, idag fick jag efter lååång väntan en Operationstid för mitt stackars Knä! Men, den 9e juni... Inte så pigg på det datumet, det är nämligen dagen innan skolavslutningen och 4 dagar innan jag ska på 18 års fest.. Vet ju inte hur ont jag kommer ha, eller om jag kommer få någon ortos eller dylikt..  Så jag har lite beslutsångest, vill heller inte att hela mitt sommarlov ska förstöras, det är trots allt mitt sista "riktiga" sommarlov eftersom jag tar studenten om ett år..

Såå, hur tycker ni att jag ska göra ? Beslutsångest....

Kommentarer

Postat av: bitchen Panda;)

Publicerad 2009-05-14 23:25:35

1, de är inte 100% att du får en ortos

2, ortosen är jobbig och du får en ful solbränna-

3. de är skönt att ha de gjort

4, de gör ont som fan dem första 2 vfeckorna

5, du kan inte supa;)

6. ta ett eget beslut:D



haha de blir bra hur de än gör gumman:) men jag skulle inte vilja opereras på sommaren då de oftast är bad och sol väder:/, men de är skönt när de väl är gjort och man har ett bra knä igen;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela