Monki och H&M

Publicerad 2009-05-07 23:03:44 i Shopping,

Japp, det var i dessa affärer det fick bli shopping i idaag. Jag blev mycket nöjd med mina inköp, ni ska få se dom för jag har ju faktiskt fotat med dom på mig. Fintfint.




Nu ska jag för er berätta, att den urtjusiga klänningen köpte jag på Monki för 250:- och den vita cardigan på H&M för 149:- även den cerise färgade sjalen på H&M men för endast 59,50:-.
Riktiga kap tycker jag, det blir morgonkvällens outfit när jag ska på 18-års fest. Reklamerade ju även mina skor idag, fick pengarna tillbaka det var bra :-)

Många undrar vart jag får alla pengar ifrån eftersom jag shoppar en hel del som ni kanske har märkt... Ja du det undrar jag också ibland, men dom finns där iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela