Oh sunny day

Publicerad 2009-05-02 22:53:19 i Allmänt,

Idag har det varit en riktigt solig och varm dag. Helt underbart!
Dagen började ganska tidigt då jag var tvungen att packa lite, sedan bar det av till gymnastikhallen där jag skulle träna mina älskade småbarn. Dom är så underbara hela bunten, alla har sin otroliga charm!
Efter träningen åkte vi in till staden, shoppade lite på söder och jag fortsatte till centralen och Ronja till tanto.. När jag gjort det jag skulle i stan åkte jag också till tanto hängde där, så nu ha jag en fin bränna på bröstet och lite i ansiktet!

Efter tanto åkte jag ut till mina kusiner, åt middag och räknade matte. Nu har vi druckit te och ätit lite ost och kex och så ser vi på Dreamgirls på 4an. Underbar dag!

Jag Älskar Solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela