Opeppad..

Publicerad 2009-05-28 16:19:09 i Allmänt,

Jag måste plugga franska för jag ska göra prov på tisdag så jag kanske får godkänt på den här kursen. Inge roligt alls, är inte motiverad alls så då blir de ju ganska jobbigt.. Men men de är väl bara hålla huvudet högt och hålla tungan rätt i mun och kämpa vidare. Jag ska banne mig klara det här, hur jobbigt det än är!

Senare ikväll ska jag äntligen få träffa Ronja, nu när vi inte tränar småbarnen längre blir det ju inte att vi ses en gång i veckan så det ska bli trevligt att få träffa henne igen :-)

Tycker inte om vädret som har varit idag, usch usch.. Men nu så tittar lite av solen faktiskt fram av vad jag kan avgöra härifrån. De skiner där ute på träden så jag antar att det är solen!

Nu ska jag kämpa på med franskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela