Personinfo på förfrågan

Publicerad 2009-05-21 00:36:10 i Allmänt,

Jahapp, du där "Lelle" där ute. Här kommer en kort resumé på varje individ i min klass från räddningstjänst då jag inte har den bästa kontakten med ekonomerna...
Börjar med mig själv.

Linnéa: Jag är en ambitiös, glad och trevlig elev smörar  ibland. Jag tycker skolan är rolig när jag får sällskap av Sandra. Det är absolut roligast när vi jagar varandra och låtsasrapar i korridorerna. Jag har sjuk humor, dock har inte alla i klassen sett den ännu.

Timmy: Han tycker om England och en av av rödtottarna i klassen. Han är alltid genomgo och snäll, men kommer ibland lite för sent. Men humorn är alltid på topp.

Erik K: Den andra rödtotten i klassen. Den som Sandra på senare tid kommit mer och mer överens med. De skämtar varje dag. Erik är bra på att diskutera och argumentera och framföra sina åsikter. Han är ofta väldigt glad och är mycket stolt över sina vita ben.

Erik O: Tillsammans med en söt tjej. Han är alltid jätte snäll och tänker på andra i hans omgivning. Duktig i skolan och ganska skötsam av sig. Han är stolt nybliven bilförare då han nyss tagit körkort. Grattis!

Amanda: Är en väldigt ambitiös elev och är sin pojkvän trogen. Hon är väldigt snäll och trevlig som person.

Melina: Hon är alltid glad, kommer ofta för sent när vi har sovmorgon. Knasigt. Nyss fyllda 18 år och är en riktigt partyprinsessa.

Jocke H: Han är alltid trevlig. Bryr sig om sina medmänniskor, har en fin flickvän.

Viktor "Byxan": Han hittar många bra ord, bl a "Moraletik" han tycker om att ta upp Adolf Hitler på etiken även Julius Ceasar. Han är lite speciell men det kan behövas i en sån här klass, så den får sin charm.

Patirk: Våran lilla innebandyfjolla, han är söt. Han hänger väldigt mycket med Jocke R, dom är som Piff o Puff. Vissa lärare tror att de antingen är tvillingar eller så blandas de ihop dom. Är väldigt trevlig och blir väldigt full.

Sandra "Knäsvag": Våran södertälje-bo som älskar sitt jobb. Hon har minst lika sjuk humor som jag (Linnéa). Hon är den som ställer upp för folk och pratar om det är något som är jobbigt, även fast det egentligen ofta är hon som skulle behöva detsamma. Hon är väldigt ambitiös av sig och vill få saker avklarade i god tid. Kommer inte lika bra överens med tjejer som killar inom vänskapen, då hon har svårt tjejrelationer. Har sedan 2 år tillbaka ett förhållande med sin pojkvän Jonas. Sandra är söt.

Jocke R: Klassen lilla AIK:are, spelar ishockey väldigt mycket har nyss vunnit guld i SM. På lektionerna är han inte alltid särskilt ambitiös då han smsar febrilt med sin flickvän. Han är trevlig som person men har precis som alla andra sina begränsningar.

Däremot har klassen sina små uppdelningar...
Sandra och Linnéa
Patrik och Jocke R
Melina, Viktor och Jocke H
Erik K, Erik O och Timmy
Amanda hoppar emellan lite grann


Alla pratar med varandra, både om svåra och lätta saker i livet. Alla stöttar och ställer upp för varandra vilket känns väldigt bra. Men dessa saker har även lett till vissa problem, dock inte i klassen. Det är tråkigt med tanke på att alla är så ärliga och vi är verkligen en grupp man kan lita på! Och nej, vi har inga kärlekspar i klassen.


Hoppas du blev nöjd med svaren!

Kommentarer

Postat av: lelle :) "Linnea"

Publicerad 2009-05-21 21:26:55

Många killar, Mums.

Någon snygging? (a)..

Postat av: Sandra Margaretha Eriksson SP07C TULLINGE GYMNASIUM

Publicerad 2009-05-21 23:23:59

HAHA som sagt "lilla du" så är person beskrivningen precis framför dina ögon, så som hon har skrivit. Mer ingående än så kan man nog inte få...



(Linnea Grafström nu DÖR jag av skratt!, jag klarar inte detta längre hahHAHA)

Postat av: patrik-lover

Publicerad 2009-05-22 08:33:40

Jag tycker patrik är snyggast !! och sötast, snällast och gulligast!

Postat av: lelle :) "Linnea"

Publicerad 2009-05-22 09:21:51

Men Sandra.

hej! Jag vet inte vad du tycker är så roligt?



Jag har följt Linnea G's blogg länge och råkade länka in på hennes klass. Vilket jag uppskattar att man har, en klassblogg. Men jag tycker att det är dålig uppdatering och att det är lite tråkiga nyheter som läggs upp. Därför undrade jag. Och vadå personbeskrivningarna är perfekta, då vet man väl lite om varje indivit. Men hallå våga vara mer "privata". Berätta vem just du ... osv. tycker är snyggast. Det skulle jag gjort om jag hade blogg. HAHA.



Men du kanske ha en blogg, sandra?.



Annars vill jag bara hälsa, Linnea jag tycker om din blogg och du har även en fin design.

Postat av: lelle :) "Linnea"

Publicerad 2009-05-22 09:24:55

juste en sak till.

Jag går ut 9an nu till sommaren och har sökt till båda värmdö och tullinge gymnasium, både på natur - räddningstjänstliknande linjer. Men mitt första val var värmdö gymnasium, vet inte om jag ska tacka nej. Tycker du att eran skola är mysig med bra lärare osv?

Var och hälsade på i början av året, men hann inte så hela stället. Det lilla av skolan jag såg var mysig. Något du kan tipsa mig om?

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-22 12:49:32

Intressant att du vet att Linnéa heter något på G i efternamn, då de inte är utskrivet någonstans..

Postat av: SVAR TILL: LELLE

Publicerad 2009-05-22 12:54:42

Hej Lelle!

Jag kan inte svara på om det finns några snyggingar på våran skola. Det beror på vad man har för smak på killar.

Dåilg uppdatering på klassbloggen är det. Detta pga att det inte är någon som tar sig tid. Sedan så kanske inte alla vill bli presenterade ute i internet världen det måste man ta hänsyn till, du får komma och besöka våran skola om du vill veta mer om dessa personer.



Tullinge Gymnasium är en bra skola. Det finns många bra lärare men även riktigt usla lärare förhoppningsvis slipper du de dåliga. Vi har haft ganska bra tur och ändå fått majoriteten bra lärare enligt mig. Jag kan heller inte styra ditt val, allt är upp till dig.



Tack för komplimangen om designen!

Postat av: lelle :) "Linnea"

Publicerad 2009-05-22 17:53:17

Sandra, vem tar du mig för? Jag har följt bloggen länge länge. Jag har även sökt på Linnea på facebook för att kunna tips andra om henne, för hon har en öppen blogg. Inte som alla andra, om t.ex. mode, bara bilder osv. Utan mer om sitt privata liv, hur hennes vardag ser ut och det är intressant. Älskar att läsa om andra osv. Förmodar att du är en nyfiken bästa vän, ni verkar ju umgås enhel del. Måste säga, du är faktiskt riktigt söt. Speciellt på bilden i inlägget ovanför ;$.



Jag har nog speciell smak på killar, så ingen kan ju tala om för mig om någon är snygg eller ful. Och egentligen är det insidan som räknas.

Förstår det där om klassbloggen, det är så rätt. Alla vill väl inte vara synliga och öppna osv. Sen är det säkert inte du som startat den heller och du har ju fullt upp med din egen :D .



A, jag tänkte kommer och hälsa på nu när det börjar lugna ner sig i min egen skola. Har så himla mycket läxor och prov, slutspörten!

Men ska hinna med innan skolan slutar. När får ni sommarlov? :)

Postat av: SVAR TILL: LELLE

Publicerad 2009-05-22 18:16:14

Vi får sommarlov den 10 Juni. Ser du mig så hälsa om du kommer och hälsar på. :)

Postat av: okänd

Publicerad 2009-05-23 08:38:36

Men lelle, du skrev en kommentar i förra inlägget om att det kommit upp 3 stycken kärlekspar under tiden i gymnasiet i din klass. Men nu säger du att du går i 9an?

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-23 13:22:41

HAHAHAHA

Postat av: SE

Publicerad 2009-05-23 17:14:42

hahaha jag skrattar så jag inte kan stå upp, haha snacka om att säga emot sig själv HAHAHHAHA..bra jobbat "LELLE" ;)

Postat av: lelle :) "Linnea"

Publicerad 2009-05-24 18:26:52

Oj, A nu ser jag att jag faktiskt skrev det. Men det måste blivit fel, för jag går i 9an på kulturama skolan i stan. Och vi har 3 par i klassen.



Men jag förstår inte hur det kan bli så stora "rubriker" om mig. Jag försökte bara få lite kontakt med Linnea och fråga lite om klassen och skolan, eftersom jag läst hennes blogg väldigt länge. Förlåt. Ska inte höra av mig mer.



till Linnea: Du ska veta att jag i allafall läser din blogg och kommer fortsätta. Om jag hinner komma och hälsa på skolan innan sommarlovet så ska jag försöka hälsa, om jag ser dig. Kan också höra av mig om jag planerar någon dag. Så du vet :)Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela