Rix Fm Festivalen

Publicerad 2009-05-16 00:53:13 i Bilder,

Idag har varit en lång dag, inte i skolan men över huvud taget. Hade endast två lektioner idag, en av dom prov och jag skrev som bara den så jag hoppas på ett bra betyg! Sen for jag in till gammelmormor Margit, hjälpte henne ut, handlade, städade, hämtade in Margit sen gick jag till Medis (Medborgarplatsen) och mötte MALIN! Vi har inte setts på över två veckor så vi hade en hel del att prata om!!!

Vi gick runt lite på söder och kollade på kläder och jag shoppade (Fy skäms..), sen åkte vi in till centralen där jag köpte ett par skor, prövade ännu mer kläder som jag blev kär i och sen var vi rikitgt onyttiga och åt på Donken.. Kollade på mer kläder och provade coola skor på Topshop.
Sedan förflyttade vi oss till Kungsträdgården där vi kollade på RixFm Festivalen, det var roligt. Michelle, Jossi och Malins kompisar kom också dit sen..


Jag och Malin

Alcazar var där och dom var skitbra, så duktiga på att dansa!

Janet Leon var där!

Sarah Dawn Finer med sin underbara röst var där!

Snow Patrol från Skottland var där!!

Måns Zelmerlöw var där, han dansar också sjukt bra!

E.M.D var såklart där!

Och våran alldeles egna Snygg - Erik. Jag skulle inte tacka nej till denna hunk!
 Hej jag heter Linnéa och är lite fjortsis ?!?!
Jag tycker han är snygg!!! That's it!

Det var fler artister där men orkade inte fota då jag hade dåligt batteri och ville ha batteri till EMD ;-)
Efter RixFm gick Jag, Michelle och Jossi till donken vid Stureplan. Där åt vi lite granna sen tog vi tåget hem efter ett tag. Det har varit en underbar dag, mer kommer imorgon! Det blir nog också en sen uppdate, det blir en dag med Ronja imorgon! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela