Sedan kom resten... Svar på fråga!

Publicerad 2009-05-19 22:11:45 i Allmänt,

Efter en stund på brandstationen kom resten inramlandes några stycken i taget...

Först kom dessa hunkar!


Sedan kom två andra hunkar...


Det var någon som önskade att jag skulle berätta mer om min klass för att den verkar vara så himla underbar...
Jo visst är den det men som alla klasser finns det höjdpunkter i klassen och väldigt god stämning, men det finns också raka motsatsen. Alla går inte ihop med alla och vissa är mer ambitiösa än andra. Andra är mer mogna och vissa är det inte. Allting beror på från person till person, men klassen i helhet kan vara helt underbar självklart!

Våran klass SP07C består av Samhälle - Räddningstjänst elever och Samhälle - Ekonomi elever. Eftersom jag går Räddningstjänst har jag mest koll på den halvan av klassen och umgås mer med dem än ekonomerna.
Vi har oftast väldigt kul tillsammans, skämtar och skrattar om mycket vi har lätt för att umgås och är genomtrevliga hela bunten!

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.. Alla uppfattar ju dessutom klassen helt olika så det här är ju så jag uppfattar klassen. Men jag kan säga att sedan vi var på vår resa i Arvidsjaur i början av mars så har vi i Räddningstjänst fått mycket bättre sammanållning än vi hade innan.
Ibland går klassen mig på nerverna men den gör mig ofta väldigt glad!
Vill ni veta mer så är det bara att fråga!


Baracken som vi har våra lektioner i på Brandstationen.. Mysigt värre!

Kommentarer

Postat av: Lelle

Publicerad 2009-05-20 08:11:45

Spännande. Det är väl positivt att ni fått en bra sammanhållning sen ni var på "RESA"

Postat av: Lelle

Publicerad 2009-05-20 08:13:09

Forts.

vilket är bra att ha i en klass. Men dåså.

Jag hade uppskattat lite mer om person till person. Någon snygging? ;D .. tell me . Det är så himla spännande med sånt. Några kärlekspar.

I min klass har vi 3 kärlekspar som kommit upp under dessa år på gymnasiet. Vill veta om er.Snäll :D .. älskar skvaller!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela