Shopping... Igen.. :-)

Publicerad 2009-05-07 14:05:30 i Shopping,

Jag måste visa mina nya fina bh.. Kände att jag behövde det, alla mina andra börjar gå sönder och bli helt missfärgade och för småå! Alldeles för länge sedan jag köpte mig en ny.  Denna är köpt på Lindex för 179:-.


Jag älskar den, den är superskön. Och idag blir det en tur till stan igen, jag ska reklamera mina vita tygskor jag köpte på stadium för bara drygt en månad sedan. De är redan helt sönderspräckta och håller på att ramla ihop och ändå har jag inte använt dom så himla mycket.. Sen så ska jag försöka hitta någon fin tunika eller så, ska på 18 års fest imorgon så då vill jag ha något nytt och fräscht...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela