Släktkalas en hel dag

Publicerad 2009-05-25 20:19:36 i Allmänt,

Japp igår bestod min dag av släktkalas endast, kom hem från Sandra åkte till kusinerna och firade kusin som fyllt 13 och lillaystser som fyllt 15. Himlans praktiskt när de fyller på samma dag!
Sen åkte vi hem och åt middag sen åkte vi till Syster och henrik eftersom henrik också fyllt år fast han fyllde 22 så då blev det ännu mera fika.. Sen åkte vi och tankade och jag somnade i bilen för jag var trött..
Kom hem satt vid datorn och gick sedan och lade mig!

Det var himlans omväxlande väder igår, först strålande sol sen helt plötsligt spöregnade det!
Knasigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela