Spontanitet gör livet roligare!

Publicerad 2009-05-21 17:07:06 i Allmänt,

Igår fyllde lillasyster år, var i stan och köpte present till henne fick sällskap av storasyster på vägen hem. Vi åt mat hemma och så, sedan var det dags för ledarmöte det var trevligt. Åkte sedan hem och slöade vid datorn.
Runt 22-tiden så tycker Sandra att jag ska komma till henne och flummiga som vi var så åkte jag dit. Kom inte dit förrän kavrt över elva.. Haha, men vi hade sjukt kul och skrattade massor, tyvärr glömdes kameran bort..
Somnade efter 2-tiden på natten, vaknade ganska tidigt imorse.. Sen gick vi och tränade på gymmet som hon har 30 meter från sin dörr. Nice, det var trevligt.
Lånade hennes badkar sen, har inte badat sen jag var liten tror jag. Och gud så skönt det var, värsta filosofi platsen jag var tvungen att tvinga mig upp innan jag somnade där.

Tack för en underbar kväll/natt/dag Sandra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela