Springa, springa..

Publicerad 2009-05-17 22:49:38 i Allmänt,

Idag har varit till en början ganska lat dag, vaknade åt lite frukost och sen låg jag ute och solade tills ett träd skymde hela våran baksida så det blev skugga och kallt. Satt lite till och från vid datorn sen så kollade jag på reprisen av Eurovision Song Contest eftersom jag inte såg den igår. Den var bra, lite långtråkig så jag gick ut på framsidan när det var sol och solade lite :-)

Efter middagen satt jag en stund vid datorn sen tog jag mig i kragen och gick ut och sprang, först gick jag till spåret sen orkade jag springa hela TRE varv utan att stanna och jag var inte ens särskilt trött efteråt. Helt otroligt, jag som för en månad sen knappt orkade ett varv.. Gick hem igen tog fram cykeln för jag och Lina skulle ut och cykla, så vi cyklade en sväng ganska långt faktiskt och med en cykel med inte fullt pumpade däck så blir det ganska trögt. Snacka om att jag var svettig och helt mör i benen när jag kom hem.. Puh, sen väntade en skööön dusch!

Nu är jag redo för sängen, imorgon är det skola och jag har haft världens bästa helg typ!
God Natt alla glada, snart är sommaren här på riktigt och jag har redan fått bikinilinjer ;-)


Älskar solsken och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela