Stockholms Stadsmission!

Publicerad 2009-05-27 23:24:49 i Shopping,

Idag har jag återigen shoppat. Jag måste faktiskt få erkänna det själv att jag har nog vissa problem med det där och shopping., Jag tycker att det är väldigt roligt, dock mindre kul att bli av med alla pengar men då får man tänka billigt. Som jag alltid gör. Billigt och snyggt = Bra! Ibland kan man lyxa till det med något dyrare..
Idag var jag till och med duktig när jag shoppade, jag köpte två plagg från Stockholms Stadsmission. Det tycker jag är bra!


Det här är vad jag har shoppat idag!

Jeanskjol, Filippa K, 90:- , köpt på Stadsmissionen

Blus, 65:- , Köpt på Stadsmissionen

Skor, 299:- , Köpta på Skopunkten

Tygskor, 149:- , Köpta på Skopunkten

En extra sexig bild, tyckte verkligen om dessa klädesplagg!

Och för er som inte vet var Stockholms Stadsmission ligger så ligger den i Kulturhuset samma "våning" som den stora fontänen på Sergels Torg inne i City. Gå gärna dit och titta, de har en hel del second hand kläder och vissa plagg är riktigt snygga. De syr även om plagg eller tyger till nya klädplagg. Och vill man ta en billig fika så kan man göra även det där! Dessutom gör man en god gärning genom att handla där och köpa deras påsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela