Svett blandat med regn

Publicerad 2009-05-26 17:49:15 i Allmänt,

Har nyss varit ute och sprungit det var härligt, varmt och skönt men det blåste en del så det blev lite motvind ibland. Men men då får man kämpa extra mycket. I slutet av springrundan så började det att regna, inte så roligt men som tur var kom det inte så mycket.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag till Södertälje och hälsa på gamla laget. Det ska bli trevligt. Det var inte igår man träffade dem lixom så, hoppas några blir glada för att man kommer förbi och hälsar på i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela