Systeryster mästerkocken

Publicerad 2009-05-07 20:38:07 i Allmänt,

Det blev mer shopping in town idag.. Det visar jag er senare :-)
Jag kom aldrig hem efter staden messade med syster på tåget så då fick jag komma hit och äta god middag. Spaghetti med köttfärssås, den var riktigt starkt kryddad men good.Hon är riktigt duktig på att laga supergod mat.. Nu sitter vi och kollar på "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show". Det är roligt att se på... Konstiga tävlingar de håller på med, men spännande :-)

Tittar man ut från fönstret här så ser man solen på väg ner, precis ovanför ligger molntäcket som ett tak på himmelen men mellan de andra hustaken och molnen så sticker solen fram. Otoligt fint!
Sen undrar jag vart det fina och underbart varma vädret tagit vägen, jag vill ha det tillbaka. Är trött på att det ska vara kallt och blåsa och rega. Men men, efter regn kommer solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela