Tältsängen väntar

Publicerad 2009-05-03 23:13:39 i Allmänt,

Nu är det dags för mig att sova, jag är grymt trött. Kan inte förstå varför sov ändå ganska länge inatt. Men har ju pluggat rätt mycket idag och de senaste dagarna har mina sov vanor inte varit de bästa, tyvärr. Eftersom jag är hos kusinerna så sover ju jag på en helt underbar tältsäng, och den ropar på mig. Kanske inte låter så skönt, men det är faktiskt riktigt underbart!

Imorgon kommer det mer om hur min helg har varit och jag ska fota mina nya kläder jag har shoppat!
Det ska tydligen regna imorgon, det tycker jag inte om men det behövs för det är verkligen torrt ute just nu. Växterna behöver lite vatten så de kan blomstra ännu mer.
Hoppas ni har haft en underbar helg och hoppas ni får en underbar ny vecka!



Många kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela