Tandläkarbesök..

Publicerad 2009-05-06 08:23:56 i Allmänt,

Ska alldeles precis nu strax springa iväg ner till tandläkaren, dom ska borra lite i min tänder.. Skulle egentligen dit förra veckan också då jag hade två små hål som skulle lagas och dom ville inte ta båda samtidigt, men förra veckan blev det ingen tandläkare då hon blev sjuk. Så jag hoppas dom lagar båda idag.
Lite smått nervös är jag men det ska nog gå bra, tyvärr är det ju inte första gången och dom brukar vara ganska snälla med bedövningen och så.
Jag måste vara väldigt konstig då jag tycker om att hälsa på i tandläkarstolen, jag tycker om att vara där. Det är ändå lite mysigt. Haha..

Någon som kanske har tandläkarskräck?


Det är inte så farligt som det ser ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela