Trööga datorn

Publicerad 2009-05-04 21:16:32 i Allmänt,

Just nu sitter jag vid den otroligt tröga datorn. Jag som hade tänkt lägga upp några få bilder från valborg, UNICEF's humorgala och mina nyshoppade kläder men icke. Det var lillasyster som fick datorn hon sitter nämligen och pluggar så jag får uppdatera det lite senare antar jag. Hon ska ju sova snart ändå!

Idag har vart en trevlig dag, en ganska lugn dag som bara flygit förbi. Dagen började myckt tidigare än vanligt då jag vaknade hos min kusiner. Sedan har jag i stort sett haft lektion endast i datasalen idag, vilket till slut blev lite enformigt men ja.. Sånt är livet. Hade ju prov i Information & Layout idag, det gick fint. Hoppas verkligen på ett MVG..... Men det återstår och ser...

Efter skolan åkte jag till Huddinge Sjukhus för att lämna lite blodprover, aj vad ont det gjorde idag. Så ont gjorde det inte sist, kanske var lite spänd men ajajaj! Köpte mig lite choklad efter det så jag skulle må bättre då det börjat snurra i mitt huvud när jag satt i stolen.

Ikväll så har jag självklart tränat mina älskade barn, det gick finemang! Sedan skyndade jag mig till skolan för jag skulle stå och prata om min linje. Det var ungefär 3 personer som kom och ville veta lite om den linjen. Det var knappt något folk alls där. Lite trist, men nu är det bara omvalsperioden som är. De flesta har nog redan valt klart.

Mer update kommer senare! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela