Två Nyttja och en Oliver

Publicerad 2009-05-05 00:11:47 i Bilder,

I fredags fick jag två superfina ramar av Michelles mamma, så himla gulligt helt oöppnade var dom också. Men dom ville inte ha dom längre så det var ju tur för mig. Har redan 3 ramar i samma färg så det passar ju perfekt till mitt rum. Nu behöver jag bara lagom stora bilder som jag kan sätta i ramarna...


Dessa finns att köpa på IKEA, finns i fler färger tror jag. Är ju bara att kika här annars.

Tog kort på min lilla Oliver för ett tag sedan, han är så underbart söt.



Snart är det läggdags för min del, imorgon ska jag nog städa mitt rum...
No fun. Det ser ut som ett bombnedslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela