Unicefs humorgala på Cirkus!

Publicerad 2009-05-02 01:22:24 i Film,

Jag måste bara berätta lite kort och ladda upp detta youtube-klipp. Min lillasyster Mathilda har idag 1 Maj varit med i barnkören på UNICEF'S Humorgala. Hon var med och sjöng bakom Måns Zelmerlöw, hur häftigt är inte det ?
Så här ska ni få se ett klipp på låten, ni hittar henne i svart hår med lugg och svarta glasögon, rutig skjorta och gröna jeans. Hon står längts bak längst till vänster och är i närbild ganska länge från 2 min 4 sek. (2.04). Sen ser man henne bakifrån lite också.

Kommentarer

Postat av: Siri

Publicerad 2009-05-03 00:43:51

ballt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela