Ett gott skratt förlänger livet

Publicerad 2009-05-19 21:58:02 i Bilder,

Seeg dag, såg att jag redan uppdaterat idag det var ju efter det.. ehm underbara (?) franska provet. Hade knappt en mattelektion, gjorde ingenting förutom att hänga och springa runt i skolan. Naturkunskapen var inte bättre, vi fick tillbaka våra prov och jag fick VG wohoo superglaad! Sen blev det som vanligt en tripp till brandstationen som alla andra tisdageftermiddagar!

Jag och Sandra var helt jätteförst på brandstationen, vi hade riktig tur när vi skulle åka. Först när vi kommit en bit från skolan ser vi att bussen kommer vi börjar springa medan jag skricker "Snedda över gataaaan" samtidigt som vi asgarvar. Vi hinner med bussen och när vi kommer ner till tågstationen så ser vi att tåget är försenat vi får springa ännu mer snubblandes upp för trappan hinner vi med tåget. Och när vi kom till Tumba så skulle bussen precis köra fram när vi kom dit.. Spännande resa, herregud så vi skrattade. Och vi fortsatte på brandstaionen... Ni ska få se hur underbar min älskade vän kan vara!


Brandstationen

Hur söt får man bli egentligen ? Galenpanna, söt som få!

Japp, en snygg rumpa har hon också. Snyggare än Tyra Banks. Hell Yeah! ;-)

Sexigast på brandstation leker lite ursnygg modell!

"Jag sitter och mediterar, vänd mot Mecka!"

"Och sen leker jag Buddha som leker Lucia.."

Vänta lite här nu... Hittade du något spännande där nere Sandra ?
Jag tror hon studerade hur hennes byxor börjar spricka i skrevet, haha! Snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela