Utplåna franska språket!

Publicerad 2009-05-19 09:43:58 i Allmänt,

Ja tack, det skulle behövas jag tycker verkligen inte om det ett dugg! Har nyss haft Nationellt prov i franska och det gick åt pipsvängen verkligen. Jag är urusel på språket, det är inte alltid så fint och det är svårt och tråkigt att lära sig. Usch vad jag inte tycker om det. Det fanns en uppgift som jag kunde gissa mig fram på resten fattade jag inte ett dugg av och när det kom till skrivdelen så gav jag upp, det blev ett blankt papper.
Så nu vet alla att jag inte tycker om franska och att jag är sämst på språket.

Tack och hej leverpastej, snart har jag mattelektion som jag kanske inte ens måste gå på.. Schpännande :-)

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2009-05-21 10:00:02

Ohoj! Då är vi två... Franska är inte precis mitt favoritspråk, och det där med att gissa sig fram verkar smått bekant ;P... Blev några tomma rutor iaf, gick inte att gissa hur mycket som helst XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela