Inflyttningsdagen

Publicerad 2010-08-29 16:20:19 i Allmänt,


Så fort vi kom in i lägenheten så slet vi fram utemöblerna och lite kökssaker för att äta lunch så vi skulle orkar bära in alla grejer i lägenheten! Det blev en så exklusiv lunch som korv med bröd i den stekeheta solen :)

Vi började lassa in alla småsaker på min oerhört stora inglasade balkong, stökigt som bara den men det får man ju ta när man flyttar :)

Så här såg vardagsrummet/sovrummet ut, tomt och de såg ganska litet ut och vi förstod inte hur alla mina grejer skulle få plats här inne. Men när man väl började dra in alla möbler insåg vi snart att det fanns mer plats än vad man trodde från början.

Köket, allting huller om buller :)

Den ganska fula hallen och en titt in i garderoben, tyvärr hade jag ingen bild på toaletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela