Målbrottet ?

Publicerad 2010-05-01 22:42:06 i Allmänt,

Jag är jätteförkyld och det mesta har satt sig på rösten, stämbanden och luftvägarna.. Det låter som att jag är i målbrottet eller något för rösten svajar så det bara visslar om det. Förjävligt rent ut sagt.. Hua. Så sjunga är ju inte att tala om men som om jag kan hålla tyst ? Nepp, jag försöker istället hitta ett tonläge där de låter som att jag är mest hes men borde kanske hoppa över det också om jag inte ska tappa rösten helt. Sjukdom är ingenting jag har beställt så jag vill gärna vara frisk imorgon, har haft min sjukdag nu. Tittat på två filmer och legat i sängen mestadels... Trååkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela