Bowling och utgång

Publicerad 2010-10-01 09:31:40 i Allmänt,

Idag tror jag är en riktigt bra dag! Klassen ska ut och bowla med varandra och äta tacobuffé för att lite lära känna varandra! Det ska bli superroligt, sjukt länge sedan jag bowlade och det är ju verkligen en bra sysselsättning :) Efter bowlingen ska "gänget" ut på krogen det ska också blir förbannat roligt, då förmodligen hela vår grupp ska med ut vilket inkluderar coolacoola på 40 och andra häftiga på 35 :D Wohoo! Vilket gäng!

Sedan att jag inte är riktigt klar med min examination än är en sak i sig, men hjärnan verkar ha gått och dött!
Peace out!


Längtar till Eve kommer hiit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela