En härlig vårdag!

Publicerad 2011-04-15 12:43:44 i Allmänt,

Det är helt underbart väder ute idag, solen skiner, det är varmt, fåglarna kvittrar och det blåser så där alldeles lagom!
Endast halva dagen har gått och trots det har jag hunnit med hur mycket som helst, jag har skrivit en omtenta som gick bra trots att den kändes lite svårare än förra och lite hjärnsläpp här och där, sen hämtade jag min cykel som stått övergiven av mig vid stationen, var på banken, shoppade lite på stan, var förbi körskolan och bokade en körlektion och Riskettan.
Nu har jag precis ätit lunch och ska fortsätta dagen med att ringa lite viktiga samtal :) Känner mig riktigt duktig och väldigt vuxen idag!

Ska fota det jag har köpt och kanske gå ut på en promenad och fota våren lite grann!
Kram

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2011-04-15 22:51:49

Och så fick du mig att vakna på rätt sida genom att ringa och väcka mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela