Min påskhelg!

Publicerad 2011-04-26 19:03:33 i Allmänt,

Det har varit en väldigt lugn och skön Påsk i år, jag har haft det väldigt bra med familj, vänner och min underbara pojkvän!
Torsdagen bjöd på en härlig utekväll med mina två äldre systrar och min äldsta systers kompis. Först åt vi middag tillsammans på 54 vid Medis, vi gick sedan vidare till Skrapan för att ta oss något att dricka men även för att få njuta över den underbara utsikten man har över hela Stockholm. Riktigt häftigt, dit måste man bara gå någon gång!! Vi lekte lite turister och tog kort på varandra med en härlig utsikt bakom. Kvällen fortsatte på Mosebacke, Kleins och till sist på Hellströms!

Långfredagen bestod av att umgås med äldsta systern + sambo och systerson, sedan familjemiddag och umgås med min kära vän Tina!

Lördagen blev att ligga i sängen väldigt länge, för att sedan bege mig in till staden med Tina, vi gick runt och tittade men ingen av oss hittade någonting. Eller jo, jag hittade ett påskägg som jag sedan skulle fylla med godis till min älskling. Mötte upp älskling på tåget som kom från Öland kvällen blev en lugn hemmakväll med mor och far.



Söndagen blev att kolla på Älsklingens match, hann dock bara se första halvlek för sen skulle jag på Påsklunch hos mormor och morfar. Det var trevligt, alltid lika god mat hemma hos mormor. Mums! Påskägg fick jag också, förmodligen mitt sista.. Jag var det äldsta "barnet" som fick i år så nästa år är jag säkert för gammal men man vet aldrig ;-)
Sedan åkte jag hem till älsklingen för att umgås med honom hela kvällen, han ville fiska lite så jag satt och tittade på. Började sedan läsa en bok som inte är kurslitteratur, vilket var otroligt skönt!


Igår måndag tog vi sovmorgon, det var fint väder ute så vi var ute från efter lunch. Fiskning för älskling och solning och bokläsning för min del. Inga fiskar blev det. På kvällen blev det grillning och sedan myspys framför "Armageddon" en riktigt bra film!





Nu är jag tillbaka i Nyköping tills på fredag!
Kram hoppas alla har haft en underbar Påsk!

Kommentarer

Postat av: Mini

Publicerad 2011-04-26 19:33:56

Kul att du börjar skriva igen! :)

Men det är inte okej att ha så bruna ben, fan för dig nea!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela