På god väg!

Publicerad 2011-04-20 21:12:41 i Allmänt,

Den här dagen har i stort sett bara bestått av en hel del pluggande, men mitt på dagen var det dags för körlektion här i Nyköping. Har tagit en lektion tidigare men tyckte inte att dem var bra där så bestämde mig för att köra här istället så jag har lite mer än bara plugg att göra när jag är här :)
Jag fick köra med en kvinnlig lärare vilket jag tyckte kändes superskönt. Hon var superduktig på att gå igenom och förklara allting och sa vad jag gjorde bra och mindre bra. Kommer att köra med henne framöver och det känner jag mig lättad över. Vi gjorde upp en plan och om allt går som planerat har jag förhoppningsvis körkort i Juni i alla fall. Snacka om LYCKA!

Det närmar sig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela