Underbara vän!

Publicerad 2011-04-19 14:22:25 i Allmänt,

Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner omkring mig nästan hela tiden, om inte annat så har vi varandra jämt i hjärtat. Tacksam för att jag har så fina vänner! Igår kom i alla fall Elisabeth över hit med en kasse till mig med lite småsaker i och jag blev superglad. Hon hade varit på loppis (som hon älskar) och hittat saker som hon tyckte påminde om mig och var då tvungen att införskaffa dem till mig, hur underbart snällt är inte det?

Rosa var de också <3

Tre små söta vinglas som även kan funka som ljushållare.

Och två stycken krukor, så nu är det bara för mig att gå och handla två blommor att ha i dem!

Tack så hemskt mycket!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela