120 centimeter.

Publicerad 2012-01-13 23:36:27 i Allmänt,

... bred säng för mig själv. Ja i alla fall halva natten. Är hos min älskade och han är ute med en kompis vilket gör att jag har hans säng för mig själv. Hundvakt står på spel imorgon dock lyxig sådan. Grannarna skulle ta med hunden ut på långpromenaden så jag kan koncentrera mig på tentaplugget så mycket som möjligt. Hur gulligt är inte det ??!! Lovely.

Har haft en mysig kväll med svärmor min, jag gillar henne, mycket! Hon åt sig mätt på jordnötter och jag på chips. Sen konstaterade vi att det var dags att sova. True. Sent och en lång dag framför mig imorgon. Min systers sambo blir hela 30 år. Stort!

Säger med den här mycket egocentriska bilden god natt och sov gott!

Hoppas stormen lägger sig utanför annars vill jag ha hem min älskade ganska snart, otäckt när det blåser så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela