Åhå besök!

Publicerad 2008-08-13 20:18:31 i Allmänt,

Mormor ringde nyss och frågade vad jag gjorde, hon och morfar ville komma hit och titta på mig de var här i närheten. Det hade varit och lämnat min kusin hos hans pappa så på vägen hem tänkte de åka hit och träffa mig. Mormor ville så gärna se hur jag såg ut och se hur jag mådde och så :)
Så de skulle köpa med sig något gott på vägen, de kommer sitta fint..

Sen så fort dom har åkt så ska jag lägga mig och sova, har jätteont i nacken den spänns hela tiden, hakan gör ont och så fort man kommer åt mina sår på armarna gör de också jätteont.. Inge vidare alls.. Vill inte va skadad nå mer :(

Nu har mormor och morfar varit förbi de kom med en påse chips, två marabou-rullar och en coca-cola!! MUMS!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela