Ändrade planer,

Publicerad 2008-08-10 02:09:17 i Allmänt,

Det blev lite ändrade planer, mor far och lillasyster åkte hem till min storasyster och henne pojkvän och fikade, åt middag och fikade. Sedan skulle hennes pojkvän ut på krogen så jag stannade kvar och vi kollade på film och åt chips och ostbågar :) Jag tycker om min syster väldigt mycket.
Nu ska vi alltså åka till Ikea imorgo istället och då ska min syster som är inredningsproffs följa med och välja möbler och inredning :D Det ska bli kul!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 03:00 så jag får se på lite gymnastik OS på tvn.. Har ju inte eurosport så dår måste man ju kolla när det sänds på ettan.
Min fulla systers pojkvän kom också hem till slut, så nu ska väl vi sova snart :)


Natti Natti,

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-08-10 02:18:56

sov gott ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela