Äntligen lite tid!

Publicerad 2008-08-26 22:12:49 i Allmänt,

Jag har ju haft fullt upp att göra sedan igår, hela dagen uppbokad och samma sak idag. Klämmer in ett litet inlägg nu innan jag ska sova, om det inte blir så att jag fastnar..
Igår var det skola som gällde för min del, lagom lugn dag. Sedan gick jag en promenad med Melina.. Sen var det dags att gå ner till min gamla träningshall där jag skulle träna mina nya småbarn :)  Träningen gick jättebra, tycker dock att vi har en del att jobba på, dom är inte allt för duktiga.. Men men, gymnastik är svårt och tar tid att lära sig. När jag kom hem var det middag, dusch, popcorn och sängen som gällde för mig.

Tisdag har varit en lång dag, råkade hamna i skolan en halvtimme innan jag började men hade tråkigt hemma och bor ju ungefär 300 meter från skolan..Om ens det.. Många lektioner, ännu mer läxor att göra.. Här är det stenhård start som gäller!
Efter skolan var det bara att bege sig hem, äta middag och åka iväg till träningen. Träningen gick super, kommer vakna med en härlig träningsvärk, känns bra!

Imorgon är det skolfotografering, ska ha min nya klännings som jag köpte i söndags. Ska ta på mig ett par högklackade skor så jag slipper främsta raden, alltså att sitta ner..

Så nu är det dags för sängen för mig, så jag inte ser helt knäpp ut på fotograferingen imorgon!

Ha det så bra, imorgon kommer många inlägg!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela