Bankärenden!

Publicerad 2008-08-21 15:56:55 i Allmänt,

Åh jag gjorde misstaget jag läst många andra gjort, glömde spara och klickade någon annanstans, Störigt!

Man börjar faktiskt känna sig liite mer vuxen nu när man springer bankärenden och har betydligt mycket mer pengar att hålla koll på och framför allt spara! Man får ett annat sorts ansvar och det tycker jag om.
Som jag sagt förut har jag ju varit och handlat en del möbler till mitt rum så jag var tvungen att åka till banken och föra över lite pengar till Moder Jord min, hon fick lägga ut för mig när vi var och handlade förut.
Så jag fick sällskap av min kära kompis Michelle och eftersom vi inte fått någon lunch i skolan så bjöd jag henne på en så kallad French Hot Dog, den satt fint. Lagom mätt blev man också!

Herregud, jag måste fota lite blir så tråkigt med bara massa text i bloggen.. Det kommer , det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela