Bankärenden!

Publicerad 2008-08-21 16:14:58 i Allmänt,

Åhå, det här inlägget försvann ju aldrig :D Fanns ju inne i arkivet såg jag nu!


Man börjar känna sig liite mer vuxen kanske, man har mer pengar att hålla koll på när man fått löner. Mer att handla för men ännu mer att spara! Men som jag nämnt tidigare har jag ju varit iväg och handlat en del möbler, när det är klart ska ni få se på bild!
I alla fall, så jag var tvungen att gå till banken att föra över lite pengar till moder jord min. Fick sällskap av min kära Michelle och så bjöd jag henne på en French Hot Dog också. Skolan gav oss ingen mat idag.

Jag måste börja bli lite smånyttig, jag har faktiskt ätit Två äpplen idag!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela