Barnvagnar!

Publicerad 2008-08-30 12:00:18 i Allmänt,

Jag sitter och orkar inte lyfta mig härifrån, måste in i duschen ska snart på möte. Istället har jag hittat något kul att göra, sitter och tittar på jättefina barnvagnar :D  Det är nästan så man börjar småplanera vad man själv ska köpa för barnvagn när man ska skaffa barn men det är ju allt för tidigt, men alltid kul att titta. Det finns så många fina!

Morgonen har för övrigt varit ganska seg och lugn, lagt in annonser på blocket åt mor & far, sen har jag bara suttit här vid datorn och häckat och inte gjort något vettigt alls. Ska kanske söka lite på hur jag ska ta mig till den nya sjukgymnastiken jag ska till i veckan, min sjukgymnast byter jobb så då flyttar jag med!

Längtar till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela