En påse godis!

Publicerad 2008-08-27 20:29:36 i Allmänt,

Det gick inte alls bra för mig med franskan, dock mycket bättre än vanligt så det känns lite skönt.. Juridiken läste jag bara igenom en gång, ska läsa den nu igen och antecka det viktigaste för att lära mig bättre. Fick tipset av Sandra.
Naturkunskapen förstår jag inte riktigt heller, det här med atomer är inte riktigt min grej men det är bara att kämpa på.

Eftersom jag tröttnade och inte kom någon vart ringde jag Tina och frågade om hon ville följa med mig till centrrum och köpa en påse godis, det gjorde hon med glatt humör. Den jäntan som fyllde hela 17 år igår GRATTIS!
Så nu sitter jag här och ska ta mig an juridik..

Hoppas ni andra mår bra!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-08-27 20:31:49

Tack min lilla pärla :) Det är alltid roligt att följa dig åh köpa godis. Särskilt när man får smaka :) Puss

Postat av: Svar till Tina!

Publicerad 2008-08-27 20:37:45

Så bra då :) Självklart får man smaka, Linnéa är alltid snäll! Puss

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-08-27 21:31:30

Var tog godiset vägen då? jag fick ju aldrig smaka ngt.. :P

Postat av: Svar till Michelle!

Publicerad 2008-08-28 17:00:50

Nej jag glömde typ bort, men när jag kom hem pluggade jag typ några minuter sen gick jag och lade mig, va lite trött bah.. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela