En tur i stan med bästa vännen!

Publicerad 2008-08-24 18:04:28 i Bilder,

Idag har jag varit i stan med Stockholm (Tina), det var en mycket trevlig tur det. Det första vi gjorde var att slänga oss in på H&M och kolla på hårfärg, sen råkade det slinka med en mascara också men min förra va slut och helt torr så det behövdes. En blond hårfärg blev det iaf, ni får se resultatet sedan.
Vi gick runt lite och kollade runt i affärer och gick och pröva kläder, det var roligt. Bara för det så hittade jag en superfin klänning för endast 149 kr, den får ni också se bild på senare. Inte bra att vara i affärer när man har pengar, usch ska alltid hitta något jag bara måste ha. Men men sån är jag!

Det fick bli en lite onyttig lunch dagen till ära, McDonalds!
Mätta och belåtna gav vi oss iväg mot NK, varuhuset ja tycker om minst i hela Stockholm tror jag.. Inte riktigt stenrika som vi är gick vi runt och letade efter det dyraste priset vi kunde hitta, det låg på runt 12 698 kr (!!!!!) OH MY GOD! Vi passade som sagt inte in där.
Vi gick i alla fall igenom alla våningar coch rörde oss hela tiden uppåt, till slut kom vi till barnavdelningen, wihoo.. Vi hittade jättesöta Barbapappor, jätte mjuka och sköna vi ville ha en varsin men ja vi fick hoppas över det.. Sedan fanns det ju barnvagnar där också så jag lite halvt provkörde dom :)  Tina tyckte att vi skulle låna en vagn och en Barbapappa och gå runt och låtsas som att vi hade en bebis, men vi hoppade över det.

Vi åkte hem, färgade mitt hår det blev ganska bra en aning lite för guldigt eller vad man ska säga.. Men det får duga.
Nu sitter jag och lillasyster och väntar på storasyster och hennes pojkvän att dom ska komma och hämta upp oss, vi ska på middag hos systers pojkväns familj för han lillasyster fyller 16 år!




Tack för en trevlig tur på stan Tina!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-08-25 13:58:27

Åh BB, det var en jättetrevlig tur inne i stan tycker jag med :) Åh bättre sällskap får man ju leta efter :D Åh NK var ju jätteroligt trots att det kanske inte är favoritaffären, haha ;) Men vi få se till att köpa en barbappa och en barnvagn där när vi blir rika sen en vacker dag :)

Tack för en jättebra och rolig dag Linnéa :D <3<3



Förstår att du inte kunde hitta en mer vacker och större bild på mig hahahaha. Sötnos :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela