Fotografering!

Publicerad 2008-08-27 14:13:17 i Bilder,

Hade fotografering i skolan idag, den gick bra och fick se min profilbild och jag blev nöjd. Tittade inte supernoga men den blir säkert superfin. Kan scanna in den på datorn sen :)
Annars har dagen varit lugn, inga fler läxor idag mycket skönt! Har ju redan en del jag måste ta mig an, t ex Franska steg 4 (SYV är alltid upptagen när jag går till henne), Rättskunskap A, Naturkunskap B och Svenska B.. Juste Akut Sjukvård har jag också.. Herregud, en hel hög efter bara några dagar i skolan. Visst jag går gymnasiet 2:a året, men trodde inte att det skulle vara riktigt så här. Men sån är min skola och man vänjer sig.




Jag 4 år gammal, fotografering på dagis!

(Inscannad bild därför dålig kvalité)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela