Franska Steg 4 ? Nej tack!

Publicerad 2008-08-22 15:33:51 i Allmänt,

Jaha andra dagen i skolan och lektionerna och läxorna har redan börjat rulla in!
Dagen började med simning, det gick bra först hade badvakten föreläsning om drunkingar och livräddning etc, sedan var det bara för oss att byta om snabbt och sedan hoppa ner i plurret. Där fick vi simma lite först sen göra dessa livräddningsövningar, hur enkla som helst. Har gjort dom förut så ingen utmaning för mig inte.
Sen var det bara att bege sig till skolan!
Första lektionen jag hade var Svenska B med Lena, usch tycker inte om henne alls hade henne i Svenska A och Franska Steg 3. Efter svenskan hade jag självklart Franska Stega 4!! Med Lena IGEN! Och på båda lektionerna ska hon ju börja terminerna med läxor, superkul..

Jag är absolut inget proffs i Franska, hade svårt att bara få Godkänt i Steg 3.. Så fort jag kom hem slängde jag mig framför datorn och mailade till SYV i skolan, hoppas det går bra att byta ut kursen till ett annat ämne!

Hoppas hoppas!!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-08-22 23:07:39

Lågt de där med läxor redan.. jag kan inte släppa det, som lärare kan man icke göra hur som helst. Hon skulle ha kokt stryk haha. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela