Fullspäckad dag,

Publicerad 2008-08-10 22:17:12 i Allmänt,

Den här dagen har varit mycket låång, vaknade hemma hos syster min. Vi åt frukost och gjorde oss iordning för att åka till Ikea, idag skulle jag få handla möbler. Äntligen!
Hemma hos syster min hade jag inte dom finaste kläderna, ett par jeans jag fått av henne och en tröja jag fått av hennes pojkvän och blöta skor från gårdagen. Så precis innan vi skulle gå så slängde min syster fram nya tröjor till mig och en kavaj, snacka om att jag såg ut som en buisness-woman, haha.. Men men syster och mor min tyckte jag såg fin ut så det fick jag väl acceptera var bara lite ovant eftersom jag inte brukar gå klädd sådär.

På vägen till Ikea bestämde jag, mamma och min syster vad för möbler jag skulle ha. Vi hittade det jag skulle ha ganska fort blev lite extra grejer som också var välbehövda, det som blev inhandlat var; MALM - Nattduksbord, BILLY - Hylla, 2 st vitrindörrar, 2 st helvita dörrar, 2 glashyllplan, 1 glasskiva som man kan ha på nattduksbordet för att inte få repor på det och gardinstänger. Så nu ska jag bara sälja min tv-hylla jag har hemma sen kan jag montera upp BILLY hyllan och inhandla lite mer jag ska ha. :)

Träffade Malin idag också sista gången innan hon åker till Italien två veckor!

Nu sitter jag nere i husvagnen för sista gången den här sommaren, nu är det bara en vecka kvar på sommarjobbet väldigt sköönt! Nästa helg blir det nog lite party för att jag jobbat klart, har ju jobbat 8 veckor av hela mitt sommarlov förstår inte hur jag har orkat men det har ändå varit lärorikt och ganska kul :)
Men nu ska jag göra mig iordning inför natten, kanske ska äta lite ost och kex innan John Blund kommer!

Puss o Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela