Goda Nyheter!

Publicerad 2008-08-14 19:43:31 i Allmänt,

Wiihooo!

Fick nyss vet att min syster Sophia och mamma hittat den byrån jag ville ha som vi såg på Ikea i helgen :D
Så nu ska dom åka och kolla på den och köpa den förhoppningsvis, så när jag kommer hem ska jag verkligen rensa ur min gamla fula tv-hylla och montera upp min BILLY-hylla och den nya byrån dom ska köpa idag. Nackdelen är att den är ine vit den är i björkfaner så vi måste slipa den och måla den vit eftersom mina möbler i mitt rum ska vara vita!
Sen hoppas jag på att jag ska få våran gamla tv också då kommer mitt rum bli såå himla snyggt, de kommer bilder senare ha tålamod!



Så ser byrån ut, visst är det smart?
Spegeln som är uppe nu kan man ta ner den är som ett lock på ovansidan sen är dom två översta lådorna till för smink och sen i de andra lådorna funderar jag på att lägga underkläder i så jag får mer plats i garderoben!

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-08-14 23:56:43

åh, de e ju en sån jag också vill ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela